Fred säger.

Idag har jag införskaffat mig en ny symaskin! Hittade en gammal singer på loppis.
Den är mycket tjusig och antik looking. Köpte den för endast 100 loppor!!! Satt en lapp på maskinen där det stod "ej testad" så jag köpte grisen i säcken och det visade sig att grisen var i mycket bra form.
Lyckades koppla ihop alla gamla grejjer och faktiskt kunde jag sy några stygn med den, ska inte säga för mycket men jag tror att den är funktionell. Känns mycket bra. Har inte gett upp den andra antika pjäsen men jag måste försöka fixa lite reservas till den först.

På söndag ska jag försöka hinna sy lite på mitt djur.

Nu ska jag sätta mig ner och skänka en tanke till en familj som drabbats av något mycket tragiskt.
Dom flesta har läst eller hört det på nyheterna, konstig känsla när man känner personen alla pratar om.
All lycka till dom drabbade.

Ok ha det gott kära blogg läsare.

Kommentarer
Postat av: MammaNeta

Hoppas symaskinen fungerar bra och lycka till med ditt projekt, tror det blir jätte bra, har ju fått tjuvkika lite :-)

Ja, tänd ett ljus och tänk på den drabbade familjen Kram på dej

2009-09-07 @ 17:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0