Albin säger

Nu har jag gjort de enklaste delarna av mitt djur och är ganska nöjd. Skalet sydde jag av tre tårtbitsformade tygbitar istället för fyra som på skissen. På så vis blev det ett moment mindre och bättre form på skalet. Snart ska jag köpa dragkedja, den måste ha rätt längd, bredd och färg så jag hoppas att Knapp-Carlsson har det i sitt sortiment. På sätt och vis är ju dragkedjan knappens konkurrent så vi får väl se om Knapp-Carlsson saluför dragkedjor överhuvudtaget...

Här är lite bilder på mina framsteg:


Huvud, skal och mage.






Kommentarer
Postat av: Mamma Tina

Så snyggt ni har det på er blogg!

Jag har lite funderingar på hur ditt djur ska sitta ihop o väntar med spänning på slutresultatet!

2009-09-19 @ 11:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0