Albin säger

Nu har det tröga maskineriet börjat röra på sig -jag har anat skuggan av en idé. Ni kanske undrar vad jag kan hinna åstadkomma på denna ytterst korta tid som är kvar av vårt uppdrag... det blir inte stort, inte dyrt och kanske inte användbart. Men något litet har jag tänkt göra för att ta upp chansen på förstaplaceringen... och vem vet, jag kanske segrar?

Tråkigt att du inte har möjlighet att kamma hem det Fred.
Men själva målet kanske är oväsentligt -det roliga är kanske resan dit?

Kommentarer
Postat av: martim

soft! lycka till. eller ja, kanske inte fred då. snyggt med den nya sidan förresten!

2009-03-19 @ 23:28:46
URL: http://diary.martim.se
Postat av: Mamman

Jättesnygg sida!!

Själva uppdraget verkar väldigt hemligt men jag tror som sagt att din fantasi räcker långt. Ser fram emot presentationen.

2009-03-21 @ 15:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0