Hemligheter (Albin säger)

Hej alla!

Idag har jag köpt tyg för ett litet "avstickarprojekt" som jag har tänkt hinna med utöver hjälteprojektet. Det är egentligen hemligt eftersom det gäller en födelsedagspresent till någon i min närhet som snart fyller år. Så jag kan inte avslöja för mycket. Ni som är inbitna sewyou-läsare och följt bloggen länge kanske till och med kan räkna ut vad det ska bli när ni ser tyget.





Imorgon ska jag köpa ett klädesplagg, jag tänker inte säga vilket, som jag ska brodera min hjälte på. Vi hörs då!

Kommentarer
Postat av: Maria (i Majorna)

Hmmm, jag vet en som fyller år snart...

2009-02-13 @ 19:57:20
Postat av: Mamman

En skönhet klär i allt, men guld är ju lite extra "tjusigt".

Vid vilket högtidligt tillfälle ska detta visas upp?

2009-02-14 @ 09:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0