Albin säger

Imorgon drar uppdraget igång, och jag har en svår idétorka...vad ska jag göra? I mina funderingar har jag kommit så långt som till att jag ska använda mig av olika tekniker när jag framställer min hjälte, lite korsstygn, kanske lite textilfärg och huvudsakligen maskinbroderi. Men längre än så har jag inte kommit. jag har inte ens kunnat välja hjälte! Ska jag välja en hjälte som är påhittad (som Stålmannen) eller en hjälte ur verkligheten (som Ghandi) som kanske är svårare?  Jag hoppas att svaret kommer till mig i en dröm under natten. Om det inte gör det så skulle jag uppskatta lite hjälp! Imorgon ska jag iallafall köpa tyg, trots min ambivalens. Spännande va?

radarparet

Radarparet

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ghandi på en t-shirt!

2009-02-09 @ 10:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0