Fred presenterar.

God kväll. Detta är vad jag har skickat in till Elle interiörs tävling......

Problemet jag löst delade jag nog med många andra - alla dessa påsar med återvinning som inte ryms i köket har nu fått sitt egna näste. Pantbänken, som jag valt att kalla denna dubbelfunktionella möbel, är en bänk med förvaring för fyra papperspåsar. Den är byggd i 10 mm tjock mdf och dekorerad med färg, tyg och en skön sittdyna. Pantbänken är smart, stabil och varken dyr eller svår att bygga.









Väntar med spänning på Albins uppdrag. Ha en trevlig kväll.

//Fred

Kommentarer
Postat av: MammaNeta

Vilken bra idé, kan jag få beställa en? Den var jätte fin. Hoppas dom i juryn oxå gillar din låda.

KRAM

2009-04-01 @ 19:27:56
Postat av: Anette

Grymt snygg måste jag säga! Och väldigt praktisk låter det ju oxå som att den är.

2009-04-02 @ 00:04:49
Postat av: Maja

Snyggt! Synd att du inte kan vinna tävlingen!

2009-04-02 @ 11:31:31
Postat av: annbritt

En jättebra idé som ser ut att vara mycket väl utförd! Snyggt tyg och blomdekoren som du målat dit blev jättefin. Du vinner nog i alla fall!

2009-04-02 @ 18:40:09
Postat av: Tobias

Perfekt! Gäller bara att se till att alla tömmer "slatten" =).

2009-04-03 @ 15:56:53
Postat av: Sofia Lundberg

Shit vilken kul blogg, har helt missat den, men hittade hit genom HannaDs länkande. Inte visste jag att du kunde brodera, Fred! =) MER UTMANINGAR vill jag se!!

2009-08-13 @ 17:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0