Albin säger: Critical Mission Failure

Tyvärr räckte tiden inte till för mig - med utflytt, inflytt, städning och allt däremellan blev det helt enkelt för mycket för mig att också hinna med en bra inredningslösning. Så jag gjorde det enda jag kom på: en Sladdstrumpa. Sladdstrumpan är en lång cylinder av tyg, som har till uppgift att dölja missprydande kablar som löper längstmed golvet. Den fästs enkelt runt kablarna med kardborre och kan tillverkas i vilket tyg som helst efter smak och tycke!    
...det låter väl bra? Men i praktiken så är det inte så snyggt, och inte heller särskilt praktiskt. Men å andra sidan har jag ju inte kunnat lägga särskilt mycket tid på den, så resultatet skulle säkert kunna bli bättre.
Just nu är min Sladdstrumpa försvunnen, man så snart jag hittar den så skall jag lägga upp en bild.

Slutligen framför jag mina hyllningar till Pantbänken och dess innovator Fred: Makalöst - ett must-have i folkhemmet!!   

Kommentarer
Postat av: Anette

Det lät ju riktigt spännande det där! Hoppas att du hittar din sladdstrumpa så att man kan få en bild på den :)

2009-04-02 @ 22:34:05
Postat av: Tobbe

Ja, du får ta å hosta upp lite bilder nu, Albin!



//Tobbe

http://kulken.deviantart.com/gallery/

2009-05-26 @ 20:07:14
URL: http://kulken.deviantart.com/gallery/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0