Fred säger.

Albin...jag har syndat! Lyckades spräcka budgeten med 140:-. Jag är man nog att ta mitt straff för detta misstag om vi har något straff? Vill att du ska ta hänsyn till min ärlighet, ett erkännande istället för att mörka mitt regelbrott måste väll betyda något?

Hursomhelst så är tyg och vadd inköpt. Vaddet vart lite dyrare än jag räknat med. Till alla er som undrar hur f#n jag kunde överskrida budgeten med så mycket har jag bara tre små ord....vänta och se.
Jag vet precis vad jag ska sy ihop för något och jag kan inte vänta med att få sätta igång imorgon kl 1900.

Så Albin....får jag något straff?
Till nästa gång någon av oss gör ett regelbrott kan ju straffet vara att den som syndat måste simma Vansbrosimmet iförd en våtdräkt sydd av fleece som den andre deltagaren får fria händer att sy ihop.

Förresten...Albin brukar ju skriva vart han inhandlar sitt tyg, så länge min tygaffär inte sponsrar mig med minst en krona per/hg vadd så tänker jag inte ge dom någon smygreklam. Funderar på att gå ner och prata med den ansvarige och försöka komma fram till nån schysst deal.

Nu ska jag gå och lägga mig så tiden går fortare fram tills imorgon och till Albin vill jag önska lycka till.

Hoppas alla våra läsare mår bra/ Fred

Kommentarer
Postat av: MammaNeta

Man kan ju undra om Du tänker göra ett jätte gosedjur, en elefant i naturlig storlek, om Du har köpt så mycket vadd så Du har spräckt budgeten:o) Nu är jag jätte nyfiken!

2008-09-30 @ 18:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0