Fred presenterar.

Idag presenterar jag fyra saker. Som ni kanske har förstått är jag inte speciellt nöjd med vad jag presterat, jag har haft många motgångar men framförallt tidsbrist.

Det ni ser på bilderna är följande.

1. Min hatt.

 

2. Min slips.



3. En liten fluga. Ska gå till syaffären på lördag och köpa något slags band man kan fästa den runt kragen med.



4. Denna sak har jag valt att kalla pannkakshatten, eftersom jag strykt fast ett pannkaksrecept på sidan.
    Hade tänkt brodera receptet men min symaskin tänkte annorlunda.

 

Nu ser jag fram emot nästa uppdrag och Albins presentation!
Må väl alla kamrater /Fred


Kommentarer
Postat av: MammaNeta

Jag tycker Du ska vara stolt över din hatt, jag har ju även fått sett den på riktigt och Du har lyckats jätte bra. Som Albin säger "var karl för din hatt". Ni har gjort ett bra jobb, hur många skulle fixa att sy en hatt?

2008-09-25 @ 20:29:00
Postat av: Nålis

Fina fisken, Fred! Framhåller finlemmad fluga för fantastisk form, flott finess. Fram för fler fantasifoster framöver.

2008-09-29 @ 09:48:09
Postat av: emelie

superfin fluga ju!!!

2008-10-12 @ 14:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0