Fred säger.

Kära medborgare!

Om det är någon som blivit inspirerad av denna blogg och funderar på att köpa en symaskin, snälla lova mig att ni inte köper den billigaste ni hittar, det är absolut inte värt det. Lägg hellre pengarna på ett välkänt märke, jag köpte en billigare variant av något som liknar en symaskin och jag sover inte bra om nätterna. Sitter säkert någon och tänker "skit bakom spakarna". Den personen är välkommen hem till mig och bli bevisad motsatsen, eftersom jag kört sönder samtliga nålar så borde ju någon vart den rätta storleken och hållit, bytt trådmatare, haft trådspännaren på alla lägen och skruvat isär maskinen i molekyler och putsat allt så vägrar jag tro att det är mig det är fel på. Dessutom så har min syster en likadan maskin och även hon har stött på liknande problem som mig.

I tidigare inlägg påpekade Maja och min Mor att du har väll garanti? Jo jag har garanti, men jag har även ett hemskt temperament vad gäller materiella ting som inte fungerar som dom ska, är inte stolt över det men så är det. Kan bli svårt att få en ny när maskinen har diverse bucklor och sprickor efter att den fått några väl placerade ninja slag som Tyson skulle slocknat av. Antar att jag får skylla mig själv för att jag köpte en billig maskin och inte lämnade tillbaks den när problemen börjad uppstå. Men man lär sig något nytt varje dag och idag har vi lärt oss att våld löser faktiskt inga problem, försök att prata med symaskinen istället.

Hoppas det går bra för min vän Albin.

Tack för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0