Albin säger

Mina byxor är inte så snygga just nu, som ni kanske ser på bilden nedan.... MEN, jag måste säga att mitt arbete går i rätt riktning! Ikväll har jag sytt båda benen och sytt ihop dem med varandra. Jag har även använt mig av en specialmetod för att slippa missprydande sömmar på utsidan byxbenen. Jag vek tyget dubbelt när jag ritade upp formen. Det kanske alla byxtillverkare gör, jag tyckte hur som helst att det var ganska smart.



OBS! OBS! OBS! På bilden är byxorna ut och in! Det ska inte vara en "sträng" i baken!

Kommentarer
Postat av: Anette

Men du ser ju ut att vara på riktigt god väg. Måste säga att jag nästan är lite avis på dig som kommer att ha mjukisbyxor i fleece...

2008-11-27 @ 19:25:51
Postat av: hemlig beundrare

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, du gamle man.

2008-11-29 @ 18:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0