Albin säger

Nu har jag sytt halsremmen! Den blev lite för bred...... och ganska lång...... (jag ville inte ta några risker). Det var ganska svårt att vända den ut och in för att dölja sömmen. Till min hjälp hade jag en cykelpump och två meter högtalarkabel. Jag tejpade fast högtalarkabeln på cykelpumpen, stoppade in cykelpumpen i tygtuben, fäste kabeln på andra sidan tyget och drog tillbaka samma väg så att tyget följde med. TÄNK, så bra med en sån här blogg där man kan få tips som detta?? Se bara till att ha en ren cykelpump. Det hade inte jag.

Gokväll.


Kommentarer
Postat av: Viktor

Hahahaha! Min bror sömmerskan, fan vad nice blogg. :D Jag är stolt Albin!

2008-08-28 @ 21:23:11
Postat av: Anette

Vilken rolig idé till blogg! Jag kommer helt klart att följa era framsteg med spänning...vare sig det går i sicksack eller raksöm ;)

2008-08-28 @ 21:39:27
Postat av: Oskar

Haha! Gillade plånboken, jag är nyfiken på hur man syr en...

2008-08-29 @ 16:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0