Albin säger.

Roligt att höra att det gått bra för dig Fred! Måste säga att mitt arbete också löpt på bra. Jag körde sönder ett par nålar och sicksackade innan jag kom på att det nog skall vara en rak söm, men det löste sig... Är extra nöjd med min dubbelvikta fåll som trollade bort fransarna som du hade problem med Fred. Nästa steg blir att sy banden till förklädet runt midjan och halsen, funderar på att göra dessa i en annan färg... Jag skulle gärna lägga upp en bild, men vi har lyckats tappa bort vår kamera. Ska köpa en ny i veckan så håll till godo. Några tips på en bra och prisvärd digitalkamera?

Tack för en bra start Fred, vi hörs väl kanske imorgon. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0