Albin presenterar: Hjälte

Här kommer bilderna på mitt projekt. Efter en veckas tvekan valde jag Ghandi som hjälte - han kändes liksom självklar. Som ni kanske minns har jag pratat om honom i ett tidigare inlägg. Det valet ångrar jag inte. Sedan köpte jag en vit T-Shirt för 50:- på HM. Det valet ångrar jag. Jag skyller en del av denna fadäs på den bristande kvalitén på tröjan! Visst borde jag ha förutsett problemen kanske... Tyget var så tunt att när jag sydde i det så tappade det formen. Det blev spänningar överallt i tyget.

Här är han i all fall - Ghandi! Broderad på maskin.



Kommentarer
Postat av: Martim

sjukt snyggt var det i alla fall. om du orkar får du gärna sy en till (på en bättre t-shirt) jag köper den rakt av.

2009-03-02 @ 23:39:37
URL: http://diary.martim.se/
Postat av: Maria (i Majorna)

Kan man inte klippa ut motivet från den dåliga t-shirten och använda den assnygga Gadhi i ett annat sammanhang?

2009-03-03 @ 10:20:46
Postat av: Mamman

Jag tycker du har gjort ett jättebra jobb, men att brodera på maskin kräver som du säger ett tjockare tyg alt ett undertyg, du vet som på gamla KIZZ-märken som vi tog av o på i omgångar.

Men fin blev han din Ghandi!

2009-03-03 @ 16:41:13
Postat av: Anette

Gu vad snyggt! Speciellt de små inslagen av rött i hans...ja vad det nu heter, klädnad. Synd bara att T-shirten skulle skrövla sig.

2009-03-03 @ 16:41:14
Postat av: Viktor

Snyggt brollan! U got some mad skillz on the symaskin! Riktigt bra, du höjer ju ribban ganska högt varje gång. Nästa gång får du använda dig av trådar i olika gråskalor för att simulera skuggning.

2009-03-04 @ 23:00:14
URL: http://buildabyggsats.blogg.se/
Postat av: Anonym

När kommer nästa utmaning?

2009-03-11 @ 17:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0