Fred says..

Terve!

Jag har nu fortsatt mitt uppdrag för hand. Men jag kommer ej att bli 100% färdig innan lördag då våran deadline är.
Ska sy allt jag kan för hand men sedan måste jag sy en "kant"  runt objektet , vilket jag förmodligen kommer vänta med tills mitt maskineri är redo att användas. Har eventuellt hittat en Husqvarna återförsäljare här i närheten så jag ska kika in där vid tillfälle. Skickar med en bild på vad jag håller på med....Har hittills använt lite gammalt, lite nytt och fliselin.

Må väl..


Kommentarer
Postat av: mamma

Så synd att det ska krångla med dina symaskiner. Men det blir nog bra ändå, ska du se. Du brukar ju kunna fixa det mesta. Lycka till Kram

2009-01-30 @ 17:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0