Fred säger.

Hallå!

Nytt år och nya uppdrag. Vi har många roliga förslag på nya uppdrag som skall fullbordas detta år, har ni några så tveka inte att skriva dompå bloggen.
Detta uppdrag har jag ej börjat med men jag vet precis vad jag ska göra. Blir något handsytt och jag tänkta starta nu i helgen.
Dom flesta av er vet nog att jag sa upp kontakten med min symaskin i slutet på förra året. Jag har nu glädjen att presentera en ny (gammal) maskin och det bästa är att jag har inte betalat en enda dollar för den. Hanna hittade nån på blocket som skänkte bort den. Desvärre har jag inte fått igång den ännu, motorn funkar fint men jag behöver lite reservdelar.
Har ingen aning om vart jag ska hitta delar, den är ju ett par år gammal. Ska ge mig ut på jakt i helgen.
kommer lägga upp bilder på den inom dom kommande dagarna, ska och hämta usb kabeln till kameran senare ikväll.

Nu ska jag rita upp någon sorts skiss till det nya uppdraget.

Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0