Albin presenterar : Fodral/Tehuva

Här är resultatet av två veckors slit, imponerande eller hur? Det ni ser på bilderna är två tehuvor, varav den ena (den lilla) är resultatet av ett misslyckande. Som tur är har vi två tekannor - en stor och en liten - så båda tehuvorna kom till användning. Den stora har försetts med en ögla för enklare hantering! Innertyget i huvorna är samma tyg som jag använde till vårt allra första uppdrag, förklädet.  Om huvorna håller värmen återstår att se...



Ingen fara med deadlinen, Fred. Ha det så trevligt i Paris!
/ Albin

Kommentarer
Postat av: Sanna

Så fiiina=)Hoppas de håller teet varmt och gott åt er=)

2009-01-31 @ 17:42:48
URL: http://sannarichardsson.blogg.se/
Postat av: Mamman

Tjusigt!

Men vad ska du göra med resten av det blommiga tyget? En sommarklänning till Maja kanske?

2009-01-31 @ 17:47:36
Postat av: Ida

Sweet! Jag gillar er blogg skarpt. Jag håller också på med fodral just nu. Har lovat att min sambo ska få ett fodral till sin PSP.

2009-02-01 @ 16:03:33
URL: http://pysselida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0