I djupa broderier... (Albin Säger)

Tiden rusar iväg och jag är fortfarande i startgroparna kan man säga! Jag kan inte skylla på någon annan än migsjälv (möjligen bristen på verkliga hjältar/hjältinnor). Efter en vecka av kval så har jag nu tagit tag i projektet på allvar. Imorgon kör jag igång, kör så att nålarna glöder och hoppas på att resultatet blir helt fantastiskt! Men det blir som sagt imorgon, eftersom min svarta tråd är slut. Ikväll har jag överfört min blyertsskiss till prickar (riktmärken) på tyget. Jag bifogar en förklarande bild.

 

Godnatt!
 

Kommentarer
Postat av: Anette

Försöker lista ut (utifrån prickarna) vad det kan vara för någon hjälte/hjältinna du valt...men det är helt blankt!

2009-02-18 @ 22:22:46
Postat av: Mamman

En randig hjälte?

Eller är närbilden missvisande?

Frågorna hopar sig!

Krya på dej hjärtat!

2009-02-21 @ 11:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0