Fred säger.

Har vart och lånat en symaskin av min lillasyster idag, blir för mycket att sy allt för hand känner jag.
MEN det är en symaskin från det välkända symaskinsföretaget Ikea och en del kanske kommer ihåg vad jag tycker om deras maskiner. Men jag känner mig mycker mer harmonisk som människa nu än vad jag gjorde förr i tiden så jag kommer ej att på något sätt försöka övertala ett dött ting med slag, hotelser eller arga blickar för att få det att fungera.
Lugnt och harmoniskt ska jag försöka enas med maskinen och skapa någonting fint.

Har klippt och klistrat nån sorts mall jag ska använda mig av och nu till helgen ska jag försöka få lite tid över till att sätta fart med uppdraget på allvar.

Nu ska jag fortsätta med mitt andra projekt.

Hasta la vista.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att Ni är igång igen :-) kanske jag får tjuvkika på ditt nya projekt när jag kommer till helgen??

2009-08-26 @ 20:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0