Fred säger.

Nu har jag en liten detalj kvar sen är jag redo att presentera mitt förkläde om 4 dagar. Min maskin är tyvärr väldigt opåtlitlig, tror inte jag lyckades sy en enda sömn utan att den krånglade. Om det är någon som har lite koll på symaskiner och ska till Stockholm den närmsta tiden så är du/ni hjärtligt välkomna att försöka fixa till den.
Det bjuds på kaffe och kaka. Utan att avslöja för mycket kan jag berätta att jag köpt den på ett ställe där man sällan får alla skruvar med till sin bokhylla. Kan ju mycket väl vara jag som inte har gjort rätt med alla tråd-instälningar o.s.v, men man får väl vad man betalar för. Kanske skulle investera i en ny fast gammal.

Bra gissat men ingen har hittills svarat rätt på min fråga i förra inlägget.
Det ligger en fin pin i potten som vinnaren kammar hem. Ledtråd: Istället för i handen.

Trevlig helg/ Fred


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0