Fred säger.

Nu är jag färdig med mitt förkläde, detaljerna sitter på plats och jag är mycket nöjd med slutresultatet. Från början tänkte jag inte ha någon bröstficka men idag märkte jag att jag hade så pass mycket tyg kvar att det skulle räcka till någon slags form av bröstförvaring. Så jag klippte ut enligt min ritning och började sy men när jag ska lägga sista sömmen så strular maskinen igen och denna gång fick jag nog och orkade inte ens försöka fixa till det så jag tog helt enkelt min lilla sprättare och tog bort allt det jag sytt. Ville ju ändå inte ha någon ficka från första början.

Ska bli roligt att se vad Albin har knåpat ihop Om mindre än 24 timmar får vi se resultatet.

Må gott/ Fred


Kommentarer
Postat av: Anette

Oj, så spännande det ska bli att snart få se resultatet av era egenhändigt sydda förkläden :)

2008-09-08 @ 21:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0