Albin säger

Nu är det redan söndag och ännu har inget tyg inhandlats! Detta beror på att ingen av dom textilbutiker jag besökte hade söndagsöppet. Tyget får alltså köpas imorgon. Men jag har inte legat på latsidan för det; jag har skaffat mig en hyfsat klar bild över hur min mask skall se ut och hur mycket tyg som krävs. Jag har fortfarande kvar metervis med tyg sedan tidigare projekt och försöker att inte köpa för mycket denna gång... Ikväll har jag alltså använt mjukisdjurstyget för att skaffa mig en uppfattning om hur mycket som går åt.


Gokväll!

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

ay caramba, do ser ot som en mexicansk brottare!

2008-10-27 @ 17:55:04
Postat av: Mamman

Minns du Spindelmannendräkten?

En ny version i brunt?

2008-10-28 @ 19:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0