Fred säger.

Byxor....om jag inte missminner mig så var det ett par byxor som födde ideen om denna blogg en vacker dag i sommras. Jag berättade för Albin hur jag för nått år sedan skulle sy mig en pyjamas och allt gick åt hel#"(e.
Tror jag skulle kunna göra den bättre i nuläget. Har ej bestämt mig riktigt vad jag ska hitta på för byxor till detta uppdraget.
Har ju som sagt försökt att sy ett par byxor tidigare och vet hur pass svårt det kan vara. Antingen gör jag ett försök på ett par finbyxor man kan ha på disco eller så blir det något enklare. Funderar på att använda allt gammalt tyg som blivit över från dom föregående uppdragen. Vi får se vad det blir.
Albin har du bestämmt dig vad du ska sy för något?

Just ja...funderade på om nästa uppdrag ska vara en julklapp kanske, sen anordnar jag och Albin nån slags tävling här på bloggen för er som följer den och vinnaren/vinnarna kammar hem julklappen. Va tror ni om det??

Ha en fortsatt trevlig kväll/ Fred

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättebra idé! :)

2008-11-19 @ 19:28:34
Postat av: Anette

Låter som en utmärkt idé det där med att ha ett julklappspris!



Ska bli spännande att återigen få följa erat nya uppdrag...att sy ett par byxor kan ju verkligen inte vara lätt!

2008-11-19 @ 23:24:23
Postat av: malin

jag sydde ett par byxor på höstadiet som sprack i baken sen, inte så lyckat!

julklappstävling låter roligt!

2008-11-20 @ 10:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0