Albin säger

Idag på förmiddagen har jag gått igenom allt överblivet tyg från föregående uppdrag för att använda till byxorna. Tyvärr hade jag inte tillräckligt av något, så jag begav mig iväg till Coop av alla ställen för att kolla in deras tyger. (Tyg Johan har inte öppet på söndagar). Där hittade jag en grå fleecefilt för 59 kr. Perfekt! Tänk så härligt med fleece-mjukisbyxor va?

Nu gäller det bara att göra det perfekt den här gången. TIPS VID BYXTILLVERKNING! Räkna alltid med extra sömnsmån!

Hur går det för dig Fred?


Kommentarer
Postat av: Mamman

Härligt tyg, fleece behöver man knappt sicksacka.. kom bara ihåg att grenen ska vara längre bak!

Lycka till!

2008-11-24 @ 17:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0