Albin säger

Ursäkta den bristfälliga uppdateringen av bloggen de senaste dagarna, jag har haft fullt upp med annat! Men ikväll har jag sytt, för hand dessutom. Det har gått bra sånär som på en detalj: munnen. Problemet är att när man syr i ett stretchtyg utan att "strecha" det under tiden blir resultatet ett helt annat när tyget senare "stretchas" över huvudet. Lösningen var självklar men inte ofarlig. Jag sydde munnen medans jag hade masken över huvudet!


           Mun                          Öga

Kommentarer
Postat av: Mamman

Hej.

Har du bytt objekt, jag känner inte igen det som låg på sybordet?

2008-11-07 @ 17:22:56
Postat av: oskar

haha så nu sitter masken fast i din mun?

2008-11-07 @ 17:27:55
Postat av: Ingrid

Det blir kul att se hur du ser ut när jag kommer...

2008-11-07 @ 22:14:36
Postat av: Albin

Nej det är samma objekt! Och Oskar, ja det gör den!

2008-11-08 @ 11:20:22
URL: http://sewyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0