Fred säger.

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt till alla er som följer denna blogg. Fredrik kommer INTE att fullfölja detta uppdrag.
Denna gång så orkar jag inte sitta och harva på den fö.¤%6nande symaskinshe6&/(tet. Nu har jag fått nog.
Hade förberett allt för min sysession jag skulle ha idag, allt var uppnålat och klart att sys ihop. Men det vart trassel på en gång och tyget tuggades sönder i vanlig ordning. Så jag tappade helt suget. Nästa uppdrag kommer jag sy för hand, kommer nog sy alla kommande uppdrag för hand tills jag skaffat en ny symaskin. Får väll önska mig en i julklapp.

Hade köpt ett jättefint stretch-glittertyg som skulle bli ett par erotiska bad-BYXOR i speedos modell.
Hoppas det går bättre för dig Albin.

Ser verkligen fram emot vad Albin ska presentera.

F-låt/ Fred


Kommentarer
Postat av: MammaNeta

Men älskade unge, det gör väl inget om Du ger upp när symaskinen inte vill vara kompis med dej. Inte ska du behöva be om förlåtelse för det. Du kommer att lyckas med nästa projekt, så det är bara att ta nya tag då. KRAM Älskar Dej!!!

2008-12-01 @ 18:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0