Albin presenterar: Byxa

Nu är jag äntligen klar. Ett par brallor är inte lätta att göra utan mönster, och att dom blir fula är mer en regel än ett undantag. Men mina byxor är undantaget som bekräftar denna regel! Jag är väldigt nöjd...särskilt över att det inte finns några sömmar på utsidan av benen. Fleecetyg är mycket bekvämt att klippa i, sy i och framförallt ha på sig i vinterrusket. Jag använde ett resårband i midjan och sydde konsekvent med sicksacksöm för hållbarhetens skull.




Jag beklagar att ditt uppdrag gick i stöpet Fred! Det har ju pratats en del om huruvida du ska få något straff eller inte... jag föreslår att ett maskinhaveri räknas som "force majeure" och att du därför slipper straff. Dessutom tycker jag att det var fint att du hade gjort silverkalsonger åt oss båda!

  

Kommentarer
Postat av: Mamman

Åter igen! En strålande insats..du tar väl med dom till julmyset hos oss?

Kramar från ett JÄTTESNÖIGT Boliden.

2008-12-04 @ 17:50:07
Postat av: Viktor

Oj vad tjusig du blev då! ;) Nu kan du gnida låren mot varandra och ge Maja en stöt då hon är tvär.

2008-12-04 @ 18:05:22
URL: http://buildabyggsats.blogg.se/
Postat av: Mamman

Åter igen! En strålande insats..du tar väl med dom till julmyset hos oss?

Kramar från ett JÄTTESNÖIGT Boliden.

2008-12-04 @ 18:08:35
Postat av: Viktor...igen

Synd att Freds speedos gick i stöpet. Hade varit kul att se om han hade lagt ut kort där han faktiskt hade dem på sig.

2008-12-04 @ 18:11:11
URL: http://buildabyggsats.blogg.se/
Postat av: Fred

Klart jag hade tagit kort med mig iförd endast glittriga silverspeedos.

2008-12-04 @ 20:15:30
Postat av: Ingrid

Härliga!

Kan önska mig röda i julklapp..

2008-12-04 @ 21:55:23
Postat av: Ingrid

Härliga!

Kan önska mig röda i julklapp..

2008-12-04 @ 21:57:06
Postat av: Anonym

Snygga byxor... När kommer nästa uppdrag då? Eller har ni julledigt till nästa år?

2008-12-12 @ 14:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0