Fred säger.

Nederlag!!

Usch jag blir så matt!! Har klippt ut alla mina bitar till detta uppdrag och insåg att jag kan inte sy ihop det för hand, så jag gick in i den mörkaste delen av vår lägenhet och med några värmande ord försökte jag bli vän med min forna maskin.
Desvärre ville den ej försonas och drog som vanligt sönder mina stycken och gjorde mig på ett riktigt dåligt humör.
Så nu vet jag inte vad jag ska göra, måste hitta på nått nytt att sy. Har försökt att få igång min nya maskin men den vill inte riktigt snurra som den ska. Såg att Albins Majas Farbror hade lite reservdelar till gamla Husqvarna maskiner.
Så till Albins Majas Farbror........Hej!!  Jag skulle behöva ett sånt där vitt hjul som drivs av det stora hjulet. Det jag har är helt uttorkat och drivs inte, det luktar bara bränt och vägrar snurra. Som jag har förstått så är det vad som gör att nålen åker upp och ner. Om du har några reservhjul som ligger på lager är jag mycket intresserad.
Med vänliga hälsning Fred.

Kommentarer
Postat av: Martim

FRED



ge inte upp! jag håller tummarna.

2009-01-27 @ 01:19:10
URL: http://www.martim.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0