Albin presenterar (inom de närmsta dagarna)

Bra jobbat Fred! Du har verkligen fångat Bananmannens själ i dina själkstygn.

För mig går det sämre...eftersom min planering altid innefattar att göra allt jobb i sista sekund så kom helgens magsjuka extra ovälkommen. Detta har gjort att jag ännu har en del kvar att göra på mitt projekt. För att allt inte ska gå i stöpet ber jag om att få presentera mitt projekt lite senare, om någon dag eller så. Jag har missat deadline, men jag ska banne mig göra det klart!

Tillsvidare presenterar jag: Banankvinnan

Kommentarer
Postat av: Anette

Nästan lika fin som Bananmannen :) Ska blir kul att se din broderade hjälte/hjältinna sen.

2009-02-26 @ 10:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0