Albin säger:

Som tidigare sagt så kör vi igång igen, vi sprang in i väggen men kom ut på andra sidan. Skam den som ger sig! Vi plockar bort vissa regler och lämnar plats för större kreativitet, mer svängrum och mer lusta. Självfallet behåller vi "uppdragsprägeln". Just detta uppdrag är lite luddigt regelmässigt (har inte diskuterats färdigt) men jag tänker droppa själva tanken: Mjukisdjur, en hel kollektion av dessa vansinniga överdrivna och vridna varelser!
Startdatum:2009-08-17



Missa inte det här uppdraget mina vänner. Jag är på topp!  

Kommentarer
Postat av: jonas

jasså du har börjat sy albin.. då kanske du kan lära mig ett trix eller två.

2009-08-18 @ 00:06:46
Postat av: Anette

Men gud, jag verkar ju helt att ha missat att ni är igång igen!! Fin bild förresten, den måste ha tagits på en verkligen speciell utkiksplats :)

2009-09-29 @ 21:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0