Fred säger.

Här står det helt still, har ingen aning om vad jag ska göra. Har en utklippt pappershatt som jag tejpat ihop men sitter bara och stirrar på den, försöker klura ut hur f.n jag ska lyckas sy ihop allt. Vill inte börja förräns jag är 100 procent säker på att det är möjligt och få ihop nån slags huvudbonad. Funderar på om jag ska knöckla ihop pappersmallen och satsa på något lättare.
Albin köpte du sånt där papper som börjar på V? Kommer inte ihåg vad det heter.
Nä nu ska jag fortsätta klia mig på huvudet, studera mallen och inse att hattmakare blir man nog inte på en eftermiddag.

Må väl/ Fred


Kommentarer
Postat av: Martim

vart tvungen att googla lite. hittade den här som kanske kan hjälpa er på traven? En hattmakarbok, gratis på nätet!



http://digicoll.library.wisc.edu/cgi-bin/HumanEcol/HumanEcol-idx?id=HumanEcol.MBMartinHats

2008-09-15 @ 22:14:06
Postat av: hemlig beundrare

Men grabbar, har ni tagit på er lite för svårt uppdrag? Nej, nu är det bara att ni tar er i kragen och kämpar. Ni klarar detta!

2008-09-18 @ 09:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0