Fred säger.

Igår fick jag två förvaringsaskar för mina sygrejer av Hanna. Det var jättesnällt men jag är inte så väutrustad på syfronten så nu känns det som att jag måste införskaffa massa verkytyg eller garnnystan för att fylla upp dem med. Det var ju inga små askar för nålar precis.

Tre dagar kvar på första uppdraget, hjälp oss med förslag på vad nästa ska innebära? Albin, vad tror du om att vi syr valfritt plagg från filmvärlden? Tillexempel Batmandräkten eller Whoopi Goldbergs nunnedräkt från filmen En värsting till syster?


Bifogar två bilder på min fina present.


            


Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

haha, bra att ni går ut hårt på en gång. Varför börja med något enkelt liksom? :)

2008-09-08 @ 11:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0