Fred säger.

Är så sjukt trött på mitt maskineri just nu. Krånglar f!#imej hela tiden, trodde skiten skulle brinna upp idag.
Nålen fastnar, tråden fastnar, går ej att sicksacka och en massa andra skumma saker/läten försigår och mitt i allt så tar tråden slut. Men trots detta var dagens session lyckad, hann få ihop den ena "hemliga" detaljen innan tråden tog slut.
Skickar med en bild längre ner och dom som inte har något för sig kan ju roa sig med att försöka gissa vad det ska bli.
Jag skickar en pin till den som lyckas svara rätt först. Det finns 3-4 personer som vet vad det ska bli och ni är ju självklart inte med i tävlingen.

Det är nu 6 dagar kvar tills förklädet ska vara färdigt. Någon som har ett bra förslag på vad nästa uppdrag ska vara?
Jag har en rolig ide men den tar vi längre fram i resans gång.

Albin...har du bestämt om du ska trycka eller brodera? Brodera känns ju lite manligare än att trycka.

Adios amigos/ Fred


Kommentarer
Postat av: Jim

En hållare för en handuk kanske eller en hållare för redskap

2008-09-03 @ 20:00:51
Postat av: Maja

Ett hölster!

2008-09-03 @ 21:11:14
Postat av: Annbritt

Albin och Fred, ni är grymt ambitiösa.

Albin,varför inte ett tryck, med någon liten, fint broderad detalj?

Fred,du överraskar med oväntade kombinationer. Jag kan inte ens gissa.

2008-09-04 @ 22:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0