Albin säger

Hej!

Nu vill jag att ni läsare ska hjälpa mig med mitt nästa steg genom att delta i en omröstning. Alla som går in på bloggen måste lämna sin röst i kommentarfunktionen. Men bara en gång. Jag återkommer till det längre ner.

Jag har just avslutat en sysession. Jag har sytt midjebanden i det gröna tyget som syns på bilden nedan. Det gick sådär. Den gröna tråden tog slut så nu måste jag köpa ny innan jag kan fortsätta. Jag börjar känna mig lite stressad, Fred verkar ju följa schemat med marginal.

Jag vet inte hur mycket vi ska avslöja av våra detaljer, men som ni har sett på min ritning så ska jag iaf. sy dit en ficka. Jag tänker mig även ett tryck eller kanske ett litet broderi. Här kommer vi till omröstningen: Tryck eller broderi? Rösta snarast - power to the people!


Kommentarer
Postat av: Lina

Helt klart Tryck...blir nästan alltid snyggare än broderi...varför inte ett gammalt hederligt potatistryck!!!! keep up the good work!

2008-09-02 @ 21:41:56
Postat av: MammaNeta

broderi så klart...var det inte en syblogg :-)

2008-09-02 @ 21:59:12
Postat av: Viktor

Det är ju lätt, du ska ju självklart ha broderi!

2008-09-02 @ 22:24:26
Postat av: Anette

Jag röstar oxå på broderi...blir kanske lite jobbigare men som föregående "talare" skrev så är det ju en syblogg :)

2008-09-02 @ 22:39:24
Postat av: Hanna

lyckas du göra ett snyggt broderi blir det en stor guldstjärna i kanten från mig!

2008-09-03 @ 12:18:19
Postat av: Maja

För att skapa lite spänning i den här omröstningen säger jag TRYCK!

2008-09-03 @ 16:10:13
Postat av: Ingrid

Broderi, så klart!

Tryck vet vi ju att du fixar. Ett broderi vore en utmaning.

Korsstygn, kanske? Stramalj lär du redan ha...

Lycka till!

2008-09-03 @ 21:45:28
Postat av: Maria (i Majorna)

Broderi!

2008-09-04 @ 19:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0