Albin säger

Hej! I helgen har jag fortsatt jobbet med hatten. Är relativt nöjd över hur det utvecklar sig... Det som är svårt är att få den perfekta passformen. När man trycker ner hatten över huvudet vill den gärna böja och töja sig lite.



För övrigt kan jag meddela att jag för första gången använt mitt förkläde i köket! Fast jag var tvugen att ta av mig det när jag skulle skala rödbetor, ville ju inte få fläckar.... En annan rolig sak är att minst en person blivit inspirerad av bloggen. Maja ska nämligen sy gardiner för första gången!

Fred - deadlinen är nu på torsdag den 25:e. Stressigt!

/Albin

Kommentarer
Postat av: Mamman

Jag tycker din hatt ser över förväntan bra ut!

Hur går du vidare? Blir det lite handsömnad runt kullen?? som ligger lite framför hatten?

Å så nästa fråga; Blir slipsen i samma tyg?

Jag ser fram emot catwalken av dessa alster!

2008-09-23 @ 18:23:16
Postat av: Viktor

Do, or do not... there is no try!

2008-09-23 @ 23:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0