Albin säger

Hej!

Först och främst ska jag avslöja rätt svar på min slipsknutstävling. Det var en fransk slipsknut och den enda som gissade rätt var Anette! Grattis Anette!

Sedan till Freds eventuella straff... Jag blev lite förskräckt när jag såg att du spräckt budgeten, så därför började jag tänka på hur jag skulle kunna komma över lite billigare vadd (jag har nämligen ännu inte köpt något material). Då kom jag på den geniala idén med återanvändning! Jag har en stor, ful (tycker Maja) kudde från Indiska som jag kan sprätta upp! Den får ändå inte bo i vårt hem. Så därför resonerar jag såhär Fred: Du slipper straff eftersom din synd hjälpte mig att spara pengar.

Igår satt jag och skissade lite på mjukisdjur. Det blev bl. a en orm, en krokodil och en liten man med tunna som huvud... Men jag vet inte om det blir någon av dem. Jag ska nog skissa lite mer ikväll.

Tack och hej!
/Albin

Kommentarer
Postat av: Anette

Men tack så mycket för "grattiset". Är ju nästan helt överlycklig nu över att jag hade rätt! :) Undrar om det här med att känna igen slipsknutar är ngt att satsa på...? Låter iaf spännande med det nya uppdraget. Det ska bli kul att se vad ni lyckas åstadkomma, för ett mjukisdjur kan ju faktiskt se ut hur som helst!

2008-09-30 @ 19:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0