Fred säger.

Jag ger upp!! Har precis klippt ut dom första bitarna, nålat ihop dom och fört in dom under nålen.
Första stygnen går bra men sedan brakar hel#v&/t ut, ALLT trasslar. Försöker förgäves reda ut alla trådar, rengöra alla delar om och om igen men inget hjälper. Maskinen vägrar fungera. Vet inte vad jag ska ta mig till?
Blir nog att leta en ny maskin, tänkte kika lite på blocket senare ikväll.
Vad bör man tänka på när man köper en symaskin?

Förutom att maskinen vägrar samarbeta så känns det som att jag fått till själva mallen till mitt mjukisdjur, lite småsvåra detaljer jag måste hitta nån sorts lösning på.
Är det någon som vet vad man ska använda för färg om man vill måla på tyg? Tygfärg kanske? Har någon där ute erfarenhet av att måla på tyg så dela gärna med era tips och trix.

Hoppas det går bra för min blogg/sy kollega på andra sidan kusten.

Tack för mig/ Fred 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0