Fred säger.

Har inte sytt sen i Lördags men jag har däremot suttit och skissat, klippt och funderat på hur jag ska få till alla mina detaljer. Allt känns så lätt när man har en ide i huvudet men sen uppstår det små "problem" man måste finna en lösning på. Har ju fått lite erfarenhet av dom två föregående uppdragen hurvida man ska vrida och vända tyget för bästa resultat, men det är nog en bit kvar innan jag kan söka jobb som skräddare.

Nu ska jag gå tillbaks till ritbordet.

Ha en trevlig kväll allesammans /Fred

Kommentarer
Postat av: MammaNeta

Good Luck!!!

2008-10-06 @ 21:30:57
Postat av: Kusin Clara

Det är spännande att följa dom här utmaningarna, jag tror att du har hela, halva, tjocka släkten om sitter och håller tummarna för dig. Du vet ryktet sprider sig snabbt;-) Lycka till!

2008-10-07 @ 12:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0