Fred säger.

Nu har jag löst problemet med min halsrem. Jag klippte ut bandet enligt det måttet jag ville ha och lade till någon centimeter på båda sidorna. Sen vek jag in kanten och sydde ihop den och gjorde likadant på den andra sidan.



Nu var det bara att vika bandet på mitten och sy ihop. Min symaskin tyckte inte det var en lika bra ide som jag tyckte. Den protesterade lite och lät underligt, kanske var det lite för mycket tyg att pressa igenom nålen med. Men slutresultatet vart mycket bra. Sydde även fast kardborrebanden på bandet och förklädet.. Jag tog den "hårda" sidan som fastnar i allt och vände det mot förklädet så man slipper fastna med det i tröjan o.s.v resultatet vart mycket stabilt och jag tror inte det ska vara några problem. Kanske att man sliter ut det efter hand om man använder det dagligen? Men den smällen får jag ta då.

Nu är det bara mina hemliga detaljer kvar sedan har jag fullbordat första uppdraget.
Hörde att Albin skulle gå och köpa midjebandet idag, ser fram emot hans rapport om hur det gått.

Ha en trevlig lördagskväll gott folk.

Hasta la vista/ Fred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0